FAQ

Retur gjennom Posten Norge/Bring

Før du returnerer varer, vennligst les vår returpolicy. Fordi returer har stor miljøpåvirkning i form av ekstra CO2-utslipp tar vi et returgebyr for å redusere antall unødvendige kjøp og returer. Vi tar et returgebyr på 59 NOK når vi sender tilbake pengene dine for en godkjent retur.

  1. Gå inn på vår Return Portal
  2. Velg bestillingen og produktet/produktene som skal returneres og angi årsaken til returen. (Gjelder returen et bytte? Fyll i så fall ut det opprinnelige bestillingsnummeret)
  3. Pakke varene godt inn, fortrinnsvis i originalemballasjen. Produktet må være ubrukt med alle merkelapper og etiketter intakt. Hvis varen er ødelagt på en eller annen måte, vil en tilleggskostnad for tapt verdi belastes.
  4. Lim på medfølgende returforsendelsesetikett og send pakken fra nærmeste postkontor.
  5. Ferdig! Når vi har mottatt og godkjent returen din, refunderer vi pengene til samme konto eller metode du betalte med.

Savner du en returforsendelsesetikett? Kontakt kundeservice for assistanse.

Bytte gjennom Posten Norge/Bring

Før du gjør et bytte, vennligst les igjennom bytte-policyen.

  1. Kontakt kundeservice og fortell dem at du ønsker å gjøre en retur. Du vil motta et bytteskjema som må fylles ut og legges ved pakken.
  2. Pakke varene godt inn, fortrinnsvis i originalemballasjen, inkludert returskjema. Produktet må være ubrukt med alle merkelapper og etiketter intakt. Hvis varen er ødelagt på en eller annen måte, vil en tilleggskostnad for tapt verdi belastes.
  3. Lim på medfølgende returforsendelsesetikett og send pakken fra nærmeste postkontor.
  4. Ferdig! Når vi har mottatt og godkjent returen din, sender vi deg de nye produktene.

Savner du en returforsendelsesetikett? Kontakt kundeservice for assistanse.

Retur av 2-for-1
Delvis retur av en kampanje refunderes ikke. For å få full refusjon må du sende tilbake alle produktene som er inkludert i kampanjen.

Retur av sett
Delvis retur av sett solgt for fast pris refunderes ikke. For å få full refusjon må du sende hele pakken tilbake.

Retur av andre kampanjer
Hvis du returnerer et eller flere produkter fra en kampanjebestilling, vil ikke rabatten lenger være gyldig for de produktene du velger å returnere. Andre rabatter gjelder fremdeles for de produktene du beholder.

Eksempler på kampanjeordrer er rabattkoder eller tidsbegrenset salg. Tilbudet utløper når bestillingen er lagt inn og kan ikke tilbakekalles.

Vi refunderer pengene dine innen 20 virkedager etter at du sent in returen din.
Pengene blir refundert til samme konto eller metode som du betalte med.

Forlenget returperiode til 31. januar 2024 for bestillinger gjort mellom 13. november 2023 og 1. januar 2024.

Vårt mål er at kundene skal være fornøyde med produktene de kjøper fra oss. Når du bestiller fra nettsiden vår kan du kansellere kjøpet ditt innen 30 dager fra du har mottatt produktet. Hvis du bestemmer deg for å kansellere kjøpet må du sende produktet tilbake til oss.

Returer
Du må sende produktet uten forsinkelse og ikke senere enn 30 dager etter at du har mottatt bestillingen. Vi tar et returgebyr på 59 NOK når vi sender tilbake pengene dine for en godkjent retur.

Vær oppmerksom på at alle returnerte produkter må være i sin opprinnelige tilstand, inkludert etiketter og emballasje, osv., for full refusjon. Undertøy aksepteres ikke dersom merkelapper er fjernet eller ved brutt forsegling.

Hvis varen er ødelagt på en eller annen måte, vil en tilleggskostnad for tapt verdi belastes.

Helt eller delvis brukte gavekort kan ikke returneres.

Hvis du returnerer et eller flere produkter fra en kampanjebestilling, vil ikke rabatten lenger være gyldig for de produktene du velger å returnere. Andre rabatter gjelder fremdeles for de produktene du beholder.

Bytter
Vær oppmerksom på at alle returnerte produkter må være i sin opprinnelige tilstand, inkludert etiketter og emballasje, osv., for full refusjon. Hvis varen er ødelagt på en eller annen måte, vil en tilleggskostnad for tapt verdi belastes.

Observer! Dersom du sender inn retur og bytte i samme ordre vil alle artiklene tilbakebetales. Vi legger da en ny ordre til deg med den artikkelen som du ønsker å bytte til. Du kommer da til å motta en ny faktura fra Klarna for den nye artikkelen som du ønsker å bytte til.

For bytter reserverer vi oss mot om de ønskede produktene er utsolgt.

Hvis du har mottatt et produkt med feil, eller hvis produktet har gått i stykker på grunn av en produksjonsfeil, vil vi selvfølgelig hjelpe deg.

Ønsker du å reklamere, ta kontakt med vår kundeservice med informasjonen nedenfor:

- E-postadresse som kjøpet ble registrert på
- Ordrenummer
- Kundenavn
- Produktnavn
- Vedlagt bilde
- Årsak til reklamasjonen

Vår kundeservice vil komme tilbake til deg så snart de kan.

Med en gang vi har godkjent reklamasjonen krediteres ordren.

Vær oppmerksom på at det kan ta 3–4 virkedager før pengene kommer inn på konto.

Når varene har forlatt lageret vårt, vil du motta leveransebekreftelse med sporingslenke på e-postadressen du oppga ved bestillingen. Dobbeltsjekk også spam-post. Av og til havner e-posten der.

Har du ikke mottatt e-post? Ta kontakt med kundeservice her!

Hvor lenge en pakke holdes uten å bli returnert, avhenger av fraktselskapet du valgte på kjøpstidspunktet.

Posten Norge/Bring

Hvis det mangler et produkt, eller pakken inneholder feil vare, kontakter du kundeservice omgående med følgende informasjon:

- E-postadressen kjøpet ble registrert på
- Ordrenummer
- Kundenavn
- Produktnavn på varen som mangler og/eller produktnavn på feilsendt vare.

Kundeservice vil kontakte deg så raskt som mulig.

Har du bestilt, men ikke mottatt ordrebekreftelse, ber vi deg først dobbeltsjekke spam-posten siden e-posten av og til havner der. Hvis du fortsatt mangler ordrebekreftelse, ber vi deg kontakte kundeservice med følgende informasjon:

- E-postadressen kjøpet ble registrert på
- Kundenavn
- Informasjon om at du ikke har mottatt ordrebekreftelse

Seamless er en måte å lage plagg på. De er ofte strikket rundt for å få minst mulig antall sømmer, det bidrar også til å redusere tekstilavfall. Les mer om seamless på bloggen vår!

Vår egenutviklede Sweattech™-teknologi er lagd for å transportere fukt og svette fra kroppen til stoffets overflate, der det fordamper. Dermed kan du holde deg tørr ogt komfortabel når du trener.

Vil du lære mer om hvordan du skal ta vare på ICIW-klærne dine? Klikk her for å se vår klespleieguide.

Er du usikker på hvordan du skal vaske bestemte plagg? Sjekk under spesifikasjoner på produktisiden for å finne vaskeinstruksjoner

Vi produserer klær både i Europa og Asia og jobber tett med våre leverandører for å sikre at de overholder våre etiske retningslinjer og følger høye sosiale og miljømessige standarder. I løpet av 2022 vil vi flytte en ytterligere en del av produksjonen vår fra Asia til Europa, mens vi fortsetter arbeidet med våre eksisterende leverandører for å sikre at vi fortsetter å forbedre oss sammen.

Produktene sendes deretter fra fabrikkene til vårt lager i Sverige, for det meste med tog og båt, men ved behov også med fly eller via lastebil. Vårt mål er å redusere andelen flytransport til 2 % av den totale transporten innen 2025.

Hvis du vil lære mer om produktene våre, produksjonen eller transporten fra et bærekraftsperspektiv kan du lese mer her.

Trykk her for å se tabellen med våre kvinnestørrelser.

Trykk her for å se tabellen med våre herrestørrelser.

Betaling skjer via Klarna som kan tilby følgende betalingsmåter:

- Faktura. Motta først – betal senere
- Direkte innbetaling via egen bank med bankID
- Betal med kort
- Del opp betalingen

Les mer på Klarnas hjemmeside her for å se fullstendige vilkår og eventuelle ekstragebyr!

At rabattkoden ikke virker kan ha følgende årsaker:

- Rabattkoder kan ikke kombineres, og du kan derfor bare bruke en rabatt om gangen
- Du kan ikke bruke rabattkoder på allerede rabatterte varer
- Hvis det ligger igjen en gammel rabattkode og du vil bytte, må du slette cookies/historikk og deretter laste inn siden på nytt
- Ikke glem å klikke på «OK»-boksen for å aktivere rabattkoden din
- Det kan hende at du har havnet på en landside hvor koden ikke er aktiv. Dobbeltsjekk at du har valgt riktig land i landvelgeren som finnes i menyen til venstre

Hvis ingen av alternativene ovenfor var til hjelp, ber vi deg kontakte kundeservice her!

Hvordan betaler jeg med gavekort?
Hvis du vil bruke et gavekort, skriver du inn gavekortkoden i rabattkodeboksen når du sjekker ut.

Når utløper et gavekort?
Gavekort er gyldige i ett år fra utstedelsesdato.

Har du glemt passordet ditt? Ta det helt med ro. Trykk på lenken nedenfor for å tilbakestille passordet ditt.

Glemt passord.

For å logge inn, trykk på ikonet på toppen av siden. Brukernavnet ditt er e-postadressen du brukte da du gjorde kjøpet.

Glemt passordet? Klikk her.

Du finner dine bestillinger, lagervarsler, gavekort og ønskelister. Du kan også registrere en retur og reklamasjon på Mine sider.