Bytte & Retur
  • Gratis frakt på alle bestillinger over 500 NOK
  • Sikker betaling
  • 365 dager åpent kjøp

Bytter & Retur

 

Retur- og byttevilkår
Vårt mål er at du skal være helt fornøyd med produktet eller produktene du kjøper hos oss. Når du bestiller fra nettstedet, har du rett til å angre kjøpet i 365 dager etter at produktet er mottatt – uansett grunn. Hvis du benytter deg av angreretten, må produktet sendes tilbake til oss

Produktet må sendes uten unødig forsinkelse og i alle fall senest 365 dager etter at du har mottatt varen(e). Når varer returneres er fraktgebyret på 59 NOK, men ved bytte av størrelse eller farge er frakten gratis. Legg merke til at alle returnerte produkter må være i opprinnelig stand for å motta full refusjon, inkludert etiketter, esker osv. Legg også ved ordrebekreftelsen og informasjon om endringen/returen i pakken som sendes tilbake til oss.

Retur gjelder ikke for undertøy der etiketter og eventuell forsegling er fjernet.

Vi debiterer 59 NOK for returen i forbindelse med refusjon av varen/varene dine. Ved bytte av størrelse eller farge er frakten gratis.

Vær oppmerksom på at du ved bytte vil bli kontaktet via e-post dersom størrelse/farge er utsolgt fra lager. Hvis du ikke svarer innen 3 dager, krediteres ordren og du ønskes velkommen til å legge inn ny bestilling.

Returretten gjelder ikke for helt eller delvis brukte gavekort.


Hvordan sender jeg i retur?

Hos oss har du alltid rett til å sende varen i retur. Vi tilbyr 365 dagers åpent kjøp på alle produktene våre.

Legg merke til at alle returnerte produkter må være i opprinnelig stand for å motta full refusjon, inkludert etiketter og innpakking.

Gebyret for returfrakt er på 59 NOK.

Hvordan sende i retur – trinn for trinn

  1. Kontakt kundeservice med informasjon om bestillingen, samt at du ønsker å sende i retur.

  2. Kundeservice vil deretter sende deg en e-post med returskjema og fraktetikett.

  3. Skriv ut returskjemaet og fraktetiketten.

  4. Fyll ut returskjemaet og legg det deretter i pakken.

  5. Fest fraktetiketten på pakken og lever inn pakken hos nærmeste tilbyder av posttjenester.

  6. Ferdig! Så fort vi har mottatt og behandlet returen refunderes beløpet med samme betalingsmåte som opprinnelig ble brukt.

Vi debiterer 59 NOK for returen i forbindelse med refusjonen.


Hvordan bytter jeg?
Vi tilbyr gratis bytte av farge eller størrelse, samt 365 dagers åpent kjøp for alle produktene våre.

Vær oppmerksom på at vi tar forbehold om utsolgte varer ved bytte.

Hvis varen du ønsker er utsolgt fra lager, kontakter vi deg via e-post. Hvis du som forbruker ikke responderer innen 3 dager, krediteres ordren og du er velkommen til å legge inn ny bestilling.

Bytte av farge eller størrelse – trinn for trinn

  1. Kontakt kundeservice med informasjon om ordren, samt at du ønsker å bytte.

  2. Kundeservice vil deretter sende deg en e-post med returskjema og fraktetikett.

  3. Skriv ut returskjemaet og fraktetiketten.

  4. På returskjemaet fyller du ut hva du ønsker å bytte, samt til hvilken farge eller størrelse. Legg deretter returskjemaet i pakken.

  5. Fest fraktetiketten på pakken og lever den inn til nærmeste tilbyder av posttjenester.

  6. Ferdig! Så fort vi har mottatt og behandlet bytteforespørselen sender vi avgårde de nye varene.

Retur ved rabattkampanjer

Ved retur av minst en vare under rabattkampanjer (for eksempel «2-for-1»), vil følgende gjelde:

- Dersom varen/varene du fikk med på kjøpet sendes i retur, blir ikke penger refundert.
- Hvis du returnerer en eller flere av varene du har betalt for, korrigeres fakturaen til verdien på produktene du har beholdt.

Hvis du har kjøpt en vare som gir deg rett til gave eller rabatt på en annen vare, må nevnte gave/rabattert vare returneres sammen med varen som ga deg rett til gaven eller rabatten. Dersom dette ikke skjer, og du velger å beholde nevnte gave/rabattert vare, vil vi sende en faktura på produktets verdi. Ved bytte av vare, kan ikke gave eller rabatt krediteres annen vare. Gave eller rabatt kan heller ikke overføres til en annen bestilling.

Hvis du velger å returnere deler av en kampanjebestilling, vil ikke rabatten gjelde lenger.


Har du handlet via Budbee?

Budbee henter returforsendelsen ved døren. Like praktisk og enkelt som selve handelen.

Følg trinnene nedenfor for å returnere eller bytte med Budbee:

  1. Ta kontakt med kundeservice og oppgi informasjon om ordren, samt om du vil bytte eller sende i retur. Kundeservice vil deretter sende deg et returskjema via e-post.

  2. Fyll ut returskjemaet og legg den i pakken. Bruk gjerne samme pose/eske (eller lignende) som varene ble sendt med. Sørg for å forsegle pakken ordentlig.

  3. Lenken du mottok fra Budbee på SMS gir deg – i tillegg til å evaluere leveransen – mulighet til å bestille henting av retur. Avtal tid, legg pakken utenfor døren hvis du ikke er hjemme til avtalt hentetid, eller overlever pakken når sjåføren ringer på døren.

  4. Ferdig! Så fort vi har mottatt og behandlet ordren sender vi avgårde ny ordre hvis det gjelder bytte, eller refunderer beløpet med samme betalingsmåte som opprinnelig ble brukt.

Vi debiterer 59 NOK for returen i forbindelse med refusjon.


Hvordan reklamerer jeg?
Hvis du har mottatt et mangelfullt produkt, eller produktet ble ødelagt under bruk på grunn av produksjonsfeil, vil vi selvfølgelig hjelpe deg så raskt som mulig.

Som forbruker bør man reklamere på feil innen rimelig tid og umiddelbart etter at feilen ble oppdaget. I følge forbrukerkjøpsloven er rimelig tid 2 måneder.

Hvis du ønsker å reklamere, kontakter du kundeservice med opplysningene nedenfor:

- E-postadressen kjøpet ble registrert på

- Ordrenummer

- Kundenavn

- Produktnavn

- Vedlagt bilde

Kundeservice vil kontakte deg så raskt som mulig.

Choose your country

Visit
Continue to icaniwill.no