Bytte & Retur
  • Gratis frakt på alle bestillinger over 500 NOK
  • Sikker betaling
  • Mer enn 11 000 anmeldelser
  • 365 dager åpent kjøp

Bytter & Retur

 
HVORDAN GJØR JEG EN RETUR ELLER ET BYTTE?
Vårt mål er at du skal være helt fornøyd med produktet eller produktene du kjøper hos oss. Når du bestiller fra nettstedet, har du rett til å angre kjøpet i 365 dager etter at produktet er mottatt – uansett grunn. Hvis du benytter deg av angreretten, må produktet sendes tilbake til oss

Produktet må sendes uten unødig forsinkelse og i alle fall senest 365 dager etter at du har mottatt varen(e). Når varer returneres er fraktgebyret på 59 NOK, men ved bytte av størrelse eller farge er frakten gratis. Legg merke til at alle returnerte produkter må være i opprinnelig stand for å motta full refusjon, inkludert etiketter, esker osv. Legg også ved ordrebekreftelsen og informasjon om endringen/returen i pakken som sendes tilbake til oss.

Retur gjelder ikke for undertøy der etiketter og eventuell forsegling er fjernet.

Vi debiterer 59 NOK for returen i forbindelse med refusjon av varen/varene dine. Ved bytte av størrelse eller farge er frakten gratis.

Vær oppmerksom på at du ved bytte vil bli kontaktet via e-post dersom størrelse/farge er utsolgt fra lager. Hvis du ikke svarer innen 3 dager, krediteres ordren og du ønskes velkommen til å legge inn ny bestilling.

Returretten gjelder ikke for helt eller delvis brukte gavekort.


For å foreta en retur, følger du disse stegene:

  1. Gå til Min side og velg Retur.
  2. Velg hvilken bestilling du vil returnere, hvilket produkt og hva som er årsaken.
  3. Emballer pakken din godt, fortrinnsvis i den originale emballasjen. Dette produktet må være ubrukt med alle merkelapper og etiketter intakt.
  4. Merk pakken med den medfølgende returetiketten og lever den ved nærmeste drop off-punkt.
  5. Ferdig! Så snart vi har mottatt og godkjent returen din, vil vi tilbakebetale deg på samme måte som du betalte for den opprinnelige bestillingen din.

For å foreta et bytte, følger du disse stegene:

  1. Kontakt vårt kundeserviceteam og gi beskjed om at du ønsker å foreta et bytte. De vil sende deg et bytteskjema som du kan fylle ut og legge inn i pakken.
  2. Emballer pakken din godt, fortrinnsvis i den originale emballasjen. Dette produktet må være ubrukt med alle merkelapper og etiketter intakt.
  3. Merk pakken med den medfølgende returetiketten og lever den ved nærmeste drop off-punkt.
  4. Ferdig! Så fort vi har mottatt og behandlet bytteforespørselen sender vi avgårde de nye varene.


Dersom du ikke har mottatt en returlapp, følg trinnene nedenfor:

Følg disse trinnene for retur/bytte:

  1. Kontakt vår Kundeserviceteam med informasjon om bestillingen din og hva du ønsker å returnere/bytte.
  2. Kundestøtten vår vil sende deg returlapp og returnskjema på e-post.
  3. Skriv ut returlappen og returskjemaet.
  4. Fyll ut skjemaet, angi hvordan du vil at vi behandler byttet ditt eller om du ønsker en retur. Legg skjemaet inn i pakken.
  5. Fest returlappen på utsiden av pakken din. Påse at pakken er fullstendig forseglet. Legg pakken på ditt nærmeste avleveringspunkt.
  6. Alt klart! Så snart vi har mottatt og bahndlet pakken din, sender vi ut ditt nye produkt(er) eller refunderer pengene på samme måte som du betalte.

RETUR VED RABATTKAMPANJER
Ved retur av minst en vare under rabattkampanjer (for eksempel «2-for-1»), vil følgende gjelde:

- Dersom varen/varene du fikk med på kjøpet sendes i retur, blir ikke penger refundert.
- Hvis du returnerer en eller flere av varene du har betalt for, korrigeres fakturaen til verdien på produktene du har beholdt.

Hvis du har kjøpt en vare som gir deg rett til gave eller rabatt på en annen vare, må nevnte gave/rabattert vare returneres sammen med varen som ga deg rett til gaven eller rabatten. Dersom dette ikke skjer, og du velger å beholde nevnte gave/rabattert vare, vil vi sende en faktura på produktets verdi. Ved bytte av vare, kan ikke gave eller rabatt krediteres annen vare. Gave eller rabatt kan heller ikke overføres til en annen bestilling.

Hvis du velger å returnere deler av en kampanjebestilling, vil ikke rabatten gjelde lenger.


HVORDAN REKLAMERER JEG?
Hvis du har mottatt et mangelfullt produkt, eller produktet ble ødelagt under bruk på grunn av produksjonsfeil, vil vi selvfølgelig hjelpe deg så raskt som mulig.

Som forbruker bør man reklamere på feil innen rimelig tid og umiddelbart etter at feilen ble oppdaget. I følge forbrukerkjøpsloven er rimelig tid 2 måneder.

Hvis du ønsker å reklamere, kontakter du kundeservice med opplysningene nedenfor:

- E-postadressen kjøpet ble registrert på

- Ordrenummer

- Kundenavn

- Produktnavn

- Vedlagt bilde

Kundeservice vil kontakte deg så raskt som mulig.

Are you in the right place?

  • Åland
  • Argentina
  • Armenia
  • Australia
  • Austria
  • Belgium
  • Bosnia-Herzegovina
  • Brazil
  • Brunei
  • Bulgaria
  • Canada
  • Chile
  • China
  • Colombia
  • Costa Rica
  • Croatia
  • Cyprus
  • Czech Republic
  • Denmark
  • Dominica
  • Egypt
  • Estonia
  • Faroe Islands
  • Finland
  • France
  • Germany
  • Gibraltar
  • Greece
  • Hong Kong
  • Hungary
  • Iceland
  • India
  • Indonesia
  • Ireland
  • Israel
  • Italy
  • Kenya
  • Kuwait
  • Latvia
  • Lithuania
  • Luxembourg
  • Malaysia
  • Malta
  • Moldova
  • Monaco
  • Montenegro
  • Netherlands
  • New Zealand
  • Norway
  • Philippines
  • Poland
  • Portugal
  • Puerto Rico
  • Qatar
  • Reunion
  • Romania
  • Russia
  • Saudi Arabia
  • Serbia
  • Singapore
  • Slovakia
  • Slovenia
  • South Africa
  • Spain
  • Sverige
  • Switzerland
  • Taiwan
  • Thailand
  • Turkey
  • Ukraine
  • United Arab Emirates
  • United Kingdom
  • United States of America