FAQ

FAQ


HVA BETALER BETALINGSMETODER NI?
Vi bruker KLARNA 

Frågor gällande betalning hänvisas till Klarnas app (https://app.klarna.com) och kundjänst (https://www.klarna.com/customer-service)

SPONSORSHIP / SAMARBEID
Vi leter etter folk som virkelig tror på konseptet og ICANIWILL. Hvis du vil at vi skal finne deg, bruk vår hashtag #icaniwill og / eller oss på Instagram (@icaniwill)
SHIPPING TIL Hele verdenen?

HVA ER LEVERING OG KOSTNAD?

For informasjon om leveringstid, les nedenfor eller sjekk ut våre forhandlere og se om det er forhandler i ditt land!
Pakken sendes direkte til postkassen din, så sørg for at navnet ditt er synlig i postkassen

Vår ambisjon er å sende bestillingen så snart som mulig. Hvis du bestiller før 13.00, vil den bli sendt samme dag! Husk at leveransen kan være lengre i perioder med høyt salg og helligdager.
Ved kassen ser du nøyaktig hvilke priser og leveringsmetoder som gjelder for bestillingen din.

PRICING
Prisene i vår nettbutikk er inkludert moms (mva)
Vær oppmerksom på at lokale importavgifter kan forekomme. Disse gebyrene er på kundens egen bekostning.
Kontakt ditt lokale tollkontor for mer informasjon.
Kan jeg bruke flere rabatter ALTID?
Nei, det er ikke mulig. Det er imidlertid bra å kombinere et gavekort med rabatt.

HVOR LIKER DU ALDRI?
ICANIWILL er basert i Stockholm, Sverige

Min ordre har ikke kommet til hva gjør jeg?
Bruk Kontakt oss-knappen og bruk bestillingsnummeret ditt som et emne, og vi vil se på det så snart som mulig (svar innen 24 timer, vardager)


Hvordan returnerer jeg eller endrer en artikkel?
Du kan returnere bestillingen din innen 365 dager. Vennligst send pakken til: ICANIWILL AB, C / O Bonver Logistics, Gåshaga bro 1 181 85 Lidingö, Sverige.
Når varene returneres, er fraktkostnadene på egen regning, men ved utveksling av størrelse, vil vi bære kostnadene ved å sende den nye størrelsen tilbake til deg. Vær oppmerksom på at alle returnerte produkter må være i originalbestilling for full refusjon, inkludert etiketter og bokser, etc. Legg også til bestillingsbekreftelsen din og informasjon om endringen / retur.
Vi godtar ikke retur eller bytte av undertøy.

Kan jeg avbryte bestillingen min?
Hvis du er rask og vi ikke har sendt den ennå, kan vi hjelpe deg. Vennligst bruk Kontakt oss-knappen.

 
Jeg vil få tilgang til de siste nyhetene

Registrer deg for vårt nyhetsbrev ved å legge til din epost i boksen nederst på siden. Du er velkommen til å følge oss på Instagram og Facebook.

FÅR JEG ET BESTILLINGSFORSØK NÅR JEG LEGGER BESTILLNINGEN MIN?
Ja, når du er ferdig med kjøpet, vil du motta en ordrebekreftelse for e-posten du oppgav ved bestilling. Hvis du ikke har mottatt en ordre eller fraktbekreftelse, kan du sjekke spam eller kontakte oss ved å bruke Kontakt oss-knappen.
Har du flere spørsmål?
Bruk Kontakt oss-knappen nederst på siden.
 
Takk!